قصص وروايات

رواية محبوبتي الفصل الثامن 8 بقلم مريم عبدالحميد

من خلال موقع ترند ثمار تستعرض معكم في هذا المقال ،رواية محبوبتي الفصل الثامن 8 بقلم مريم عبدالحميد ، لمزيد من التفاصيل حول المقال تابع القراءة

رواية محبوبتي الفصل الثامن 8 بقلم مريم عبدالحميد

رواية محبوبتي البارت الثامن

رواية محبوبتي الجزء الثامن

محبوبتي

رواية محبوبتي الحلقة الثامنة

وخرجت سما وسابت ملاك ببعض الفرح أن حد مصدقها وعارف أنها مظلومه وأنها تيجي من سما دي غريبه جدا قفلت علي نفسها الباب و نامت ملاك براحه بعد معرفت أن حقها هييجي
نوح=سما هي ملاك فين
سما=نايمه
نوح=شوفتك خارجه من عندها قولتلها حاجه دايقتها يسما
سما ببرود=بقولك نايمه
نوح باستغراب من برود سما معاه=تمام ماشي مشي نوح لغرفه ملاك خبط عليها مردتش
نوح=ملاك انا نوح افتحي ملااك لحقتي نمتي يملاك فتحت ملاك وسابت الباب ودخلت
نوح=مش بتردي ليه
ملاك=عايزه انام ممكن تقول عايز اي وتمشي لو سمحت
نوح=اه منا لو كنت حازم كنتي دخلتيني بقا
ملاك=انت ايه يشيخ كفايه بقا تعرف ينوح أن لما الموضوع ده يخلص انت من ضمن الناس اللي عمري مهسمحهم ينوح ممكن بقا تطلع بره عشان انام خرج نوح وهو يفكر فملاك هو يعرف أن ملاك عمرها متعمل كده بس بس ازاي انا شوفت الدم بعيني وحتي مصوتتش انا لازم ادور ورا الحوار ده
سما راحت اوضه احمد=ممكن ادخل
احمد=طبعا ادخلي دخلت سما وهي محرجه
سما=احم بص يا احمد انا حسيت أن كلامك ده فوقني بجد انا هساعد ملاك ومتسالنيش هساعدها ازاي عشان مش هقدر اقولك
احمد=وانا مش عايز اعرف المهم انك اكتشفتي نفسك من جوه
سما=ايوه بصراحه يعني انت كلامك كلو صح احمد انا فعلا مش بحب نوح شعر احمد ببعض الفرح فهي علطول تهتم لشأن نوح وكان يعرف أن نظرتها ليست نظره حب
احمد=يعني خلاص شلتيه من دماغك
سم=ايوه
احمد قرب منها=يعني مش بتفكري تحبي بجد بقا وتعتزلي مهنة العزباء عندي عريس ليكي لقطه والله وعسل كده شبهي يعني
سما بتوتر وكانت أن يغمي عليها=ان انا انا
احمد=كلي صاغي لكي تدفعته سما برقه وخرجت بسرعه عشان مش عارفه تقول ايه
احمد بضحك=اهربي اهربي وجاء الليل
سما بخبث=بقلكو ايه ابو منا صحبتي عزمنا فحفله عندو ف البيت مش ده اللي هتعملو صفقه معاه بعد يومين
نوح=ايوه فعلا عرفتي منين
سما=منال قالتلي
محمد باهتمام=وامتا الحفله
سما بخبث=بكره بليل
منصور=تمام نروح بكره وكمان نطور علاقتنا معاه عشان الميتينج اللي بعد بكره ده احنا محتاجينو
شريف=تمام نروح
سما=تمام انا هطلع اقول لملاك
حازم بسخريه=مكتئبه اكيد مش هتروح
منصور باستحقار=ياريت تخليك فحالك روحي يبنتي قوللها دخلت سما لملاك
سما=الخطه هتبدأ بكره يمعلمه
ملاك بضحك=اتعودتي عليا اوي
سما =سماح بقا يست ملاك ادينا بنصلح غلطنا
ملاك=طب هتعملي ايه
سما=اظدك انتي اللي هتعملي مش انا انا العقل المدبر بس تعالي يست اقولك ع خطتي وحكتلها اللي هيحصل
ملاك باندهاش=يبت الايه ده انتي دماغك دي ايه
سما=خمسه فوشك ضربتها ملاك فكتفها وفضلو يضحكو فاجأه دخلت عليهم مريم
مريم بعصبيه=الله الله بقا انا ارن عليكي الايام دي مش بتردي واجي اشوفك تلاقيكي اعده بتضحكي مع راس الحيه دي اتهطلتي يملاك ولا ايه
سما=بصي حقك تقولي اللي انتي عايزاه انا هسبكو وخلي ملاك تحكيلك كل حاجهخرجت سما
مريم=يلا اتكلمي سمعاكي
ملاك=اهدي يوليه انتي وتعالي اعدي احكيلك وبدأت ملاك في سرد كل ما حدث لمريم
مريم=يا ابن الاوزعه يحازم دنا هنزل اشرب من دمو ده لو كان عندو
ملاك=اعدي بقا في خطه عشان انتقم منو والخطه دي سما اللي حطتها
مريم بدهشه=يبقا هتحبسك يا تقتلك انتي هبله يبنتي واعدت ملاك تفهمها اللي هيحصل
مريم=طيب انا هنزل اروح عشان جيالك من ورا امي عشان انتي جزمه وخضتيني عليكي يلا عايز حاجه سلام ونزلت مريم ع السلم قابلت شريف
شريف=نورتي والله البيت بيتك يعني
مريم=اه مهو باين علي وشك
شريف=يبت انتي مش هتقصي لسان امك ده انتي ايه
سما=لم نفسك عشان انا عندي استعداد ازقك لورا اسففك تراب السلم ده كلو
شريف=لو تقدري اعمليها جت مريم عشان تزقو راح مسك ايديها الاتنين واترمت فحضنو
شريف بتوهان فعنيها=مم موقعتش
مريم وهي سرحانه =شكلي انا اللي وقعت بوشي ايه سبني اوعي انت ايه يحج قافش حرامي
شريف=قافش حرامي تصدقي انتي فصلتيني يلا اجري غوري
مريم وهي نازله=غوره تخدك وبعدها قالت بعد الشر
شريف بابتسامه فهو سمعها
جاء الصباح في قصر بدران الكل متجمع ع الفطار ماعدا ملاك
سمر بشماته=دي ملاك دي صعبانه عليا خالص
محمد باستهزاء=طبعا كلنا عارفين
سما=هنروح الحفله صح
منصور=اه إنشاءالله هي ملاك هتروح
سما بخبث=لا مش هتروح أيده مالك يحازم شكلك تعبان
حازم وهو فعلا يمثل التعب=ايوه مش قادر صاحي تعبان اوي
سما لنفسها بانتصار فهي كانت متاكده أنه سيجاريها لكي يختل بملاك=خلاص خليك لحسن تتعب اكتر
حازم=ايوه انا برضو بقول كده امال فين نوح مش بشوفو
منصور وهو يبصلو باستحقار=اصل نوح مبقاش يعد ف البيت
حازم=امم مسكين انا هقوم اطلع عشان اريح شويه
شريف=وانا هقوم اروح الشركه اخلص مع نوح شويه حاجات عقبال بليل اجيبو واجي الحفله
سمر=وانا هطلع ادي علاج لحازم
سما=وانا هطلع اجهز لبسي وطلعت سما لتتصنت علي سمر وحازم
سمر=قدامك فرصه انهرده تخليها مش بنت بجد عشان ميبقاش فيه عطله ف الجواز
حازم= تمام وانا بخطط لكده اصلا لولا أن بنتك قالت اني تعبان مكنتش عرفت اعد ذهبت سما رافعت الرأس لملاك فهي تعرف دماغ امها وحازم
سما=ملااااك الخطه مشيت زي اللي فدماغي بالظبط
ملاك بفرحه=الحمدلله الحقيقه هتبان
سما=انا هروح اجهز لبسي
وجاء الليل
منصور=يلا يسما هنتاخر
سما=طب روحو انتو يعمي وانا جايه وراكو وذهبوا العائله ماعدا سما التي في غرفتها وملاك تحت أعده قدام التلفزيون حازم نزل أيده ملاك انتي مرحتيش معاهم كانت ملاك تخبئ الفون وبعتت لسما نقطه
ملاك=لا مروحتش انا دخلت ملقتش الخدامين هما راحو فين
حازم=اه اصل انا مشتهم
ملاك=اه تمام
حازم=انتي مش زعلانه مني بملاك
ملاك بتمثيل الزعل=هي كده كده خربت يحازم ف مش فارقه حازم اعد جنبها وقرب منها
حازم=ليه مخربتش لسه هنتجوز ونخلف صبيان وبنات
ملاك=انت بتعمل اي يحازم
حازم=بعمل اللي معرفتش اعملو المره اللي فاتت وقرب منها ليقط*ع هدومها
ملاك=اوعي يحاازم سبني الحقوني ااعاا
حازم=مفيش حد هيسمعك يملاك اسكتي فضلت تسرخ ملاك لغايه ملقو الباب بيتكسر والشرطه دخلت ارفع ايدك عنها
حازم بخضه=دي مراتي يباشا مراتي اوعو سيبوني
الظابط=احسنلك تعالي معانا بالذوق راح معاهم حازم والاسعاف خدت ملاك نزلت سما بسرعه لتذهب للحفله
صلاح=اي يبنتي كل ده
سما=انا جيت من بدري اوي وعماله تدور عليكو وانشغلت مع صحابي
صلاح=تمام تعالي اقفي جنبيمنصور=انت بتقول اي قسم اي وإسعاف ايه انا جاي حالا انهي مستشفي تمام
نوح=في اي يعني
منصور=حازم اعتدي علي ملاك وخدوه ع القسم وملاك ف مستشفي….جري نوح علي المستشفي
نوح=في واحده لسه جايه اسمها ملاك بدران
ايوه حضرتك ف اوضه…. جري نوح علي الاوضه وخلفه بقيت العيله
نوح=ملاك ملاك انتي كويسه
ملاك=ابعد عني بصلها نوح بزعل انا خفت عليكي اوي يملاكي في هذه اللحظه دخلت العيله ودخل الدكتور
منصور=الحمدلله أن الشرطه وصلت ف الوقت المناسب قبل ما البنت تفقد عذري*نها
كلهم بصدمه =بنتت؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية محبوبتي)

في نهاية مقال رواية محبوبتي الفصل الثامن 8 بقلم مريم عبدالحميد نختم معكم عبر ترند ثمار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Ads - cloo -->
زر الذهاب إلى الأعلى